Followers

Friday, May 17, 2013

Angan Abang dan Cinta Ustazah Siti

Assalamualaikum...


" Anggaplah abang sebagai abang, tidak lebih dari itu.. Abang pun tak sakit, awok pun tak kecewa "

" Jangan cuba tanam cinta awok dalam hati abang, sebab hati abang dah tak ada tempat yang lapang lagi..semuanya ada tunggul kesan hati  yang kecewa dulu-dulu "


Bukan tak ada hati langsung kat awok, tapi awok ...abang rele lepaskan bagi ke orang lain. Biarlah awok bahagia dengan orang yang awok suka, dan abang tak nak jadi macam cinta sebelah pihak. 

Alhamdulillah abang nak fokus..pada suatu perkara dulu. Bila dah sampai masanya abang nak dapatkan impian abang, ada rumah dan cukup ekonomi. Kemudian nak meminang Ustazah Siti..dia cantik ... cukup pakej macam Oki Sentiana Dewi..ekekeke... Angan-angan abang pun tinggi, walaupun kadang-kadang abang nakal sikit.




Awok pun admire kat ustaz kat mesir kan...hemm.. abang pun ado jugak Ustazah Siti... dia Omeeyy...!!

p/s : jodoh kita tak tahu dengan siapa, jangan pandang rendah kat orang, jangan permainkan perasaan orang

5 comments:

  1. jodoh semuanya di tangan tuhan

    ReplyDelete
  2. itu la... redha jah la...

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Awok, ada org pandang rendoh ea pada awok?

    Biasa la tu. Fokus dulu pada diri sndiri, baiki,tingktkan diri. Nanti, mesti ada yg pandang2, jeling2, hehehe >_<

    ReplyDelete
  4. itu lah.. nak buktikan ke orang.. kito pun buleh berjaya jugak.. :)

    ReplyDelete