Followers

Saturday, September 18, 2010

Keluarga....Part 1

 CHE ESHAH BINTI NAZEER, 53,

Ni mak saya.. seorang ibu yang melahirkan dan membesarkan saya..heee... setelah arwah ayah meninggal tahun 2003 Januari 20... tinggal kat kampung bersama abang ..anak emak ke-5* SIDI ABDUL LATIF BIN ABDULLAH


SIDI ABDUL LATIF BIN ABDULLAH, 22, ANAK KE-5
Sidi ni kuat keje...ngeh3..ye ke?? kaki ponteng menoreh je....hahahaha..Sidi tinggal dengan mak dari dia kecik sampai di besar macam sekarang... kecil-kecil dulu suka gaduh ngan saya.. berebut itu ini. Macam-macam benda..., macam-macam hal dia buat.  Apa-apa pun saya sangat menghargai sebab dia la yang jaga mak saya...bila adik-beradik lain semua berjauhan.. Ada yang dah bekerja, berkeluarga sendiri.. belajar* saya sorang je... 

ok la setakat ni dulu kisah keluarga saya..part 1.. nanti ada gambar lain-lain , kita sambung kisah keluarga dalam Keluarga Part 2

No comments:

Post a Comment