Followers

Saturday, November 3, 2012

SAYA NAK CAKAP SESUATU PADA AWAK

Assalamualaikum....Bismillah...

kebahagiaan atau kegembiraan kita adalah milik kawan-kawan kita jugak.
suka saya share cerita atau perkara yang happy2..mereka tempat saya berkongsi dan luahkan semuanya...



Saya nak ckp sesuatu kat awak. tgk no 5

2- Jawapannya tgk no 11
3- jgn mrh tau. tgk no 15
4- Brtenang, jgn marah. lekluuu :3 tgk no 13
5- Tgk no 2.
6- Jgn maki hamun tgk no 12
7- Sayaaa.. nak jumpa ayh awk. Nk pinang awk, tu je :D
8- hm sy nak bgtau dah nie... tgk no 14 jap.
9- sabor2. tgk no 4 dulu.
10- Ni lastt, tgk no 7.
11- harap2 awk tk mrh, tgk no 6
12- maaf, tgk jap no 8
13- hihi. sekali lg. tgk no 10
14- hmmmmm. tgk no 3 lahh.
15- msti nyirap kan? tgk no 9


suka tak ? :)

Jangan Hidup di Masa Lalu

Mungkin terasa nyaman bagi kita mengingat hal-hal yang menyenangkan di masa lalu tetapi jangan anda terlena didalamnya. Fokuslah dengan apa yang terjadi saat ini, kerana kita pun akan dapat merasakan banyak kebahagiaan di saat ini. Saya yakin kita akan mempunyai perasaan yang jauh lebih berbahagia dan lebih manis jika kita menghargai apa yang terjadi saat ini dibanding dengan mengingat-ngingat kebahagiaan di masa lalu.    

p/s: KAWAN-KAWAN SAYA ADALAH ADIK BERADIK SAYA... kan..?
 credit pada member yang pergi trip pulau...mereka tahu... :)

3 comments: