Followers

Tuesday, June 12, 2012

RINDU TAPI BUAT EGO JE

ASSALAMUALAIKUM.....BISMILLAH......


Esok last "Paayyperrr"...*paper..lah.. gaya comel kononnya hahh!!...13/6/2012.. itu hari terakhir aku exam semester ni. Sebenarnya dah 6 semester dah.. Dan 18/6/2012 dah mula kerja...internship...di Johor.

Tak Sempat
Minta maaf mek...saya tak sempat nak balik rumah sebelum pergi kerja. Saya tahu dan sangat tahu...orang kat rumah semua rindu nak jumpa, hampir 4 bulan lebih dan kan.. Dan paling rindu pada abang, nak tengok macam mana dia sekarang. Rindu sangat..dah.. I love u my brother!!!! Raya nanti baru balik, lagi 2 bulan :(.

Terjua--:P..wekkk!! Teruja lah!!
Ini pasal nak kerja la. Tak tahu lah situasi tempat kerja macam mana. Nak jadi jurutera bukan senang, tapi bila masuk kerja insternship ni kena buat tak reti je..sebab kita masih belajar dan wajib belajar. walaupun dari operator yang bawah kita masa internship nanti.

Takut
 Nak bawa kereta pergi johor, takut sebab tak pernah lagi drive ke sana. Jalan pun tak ingat. Entah sempat ke tidak hafal jalan ke tempat kerja atau sekitarnya tu...kan nak g kerja sesat...kih3. Masa ada 2 hari je nak ushyaaaa tempat kerja tuh..

RINDU TAPI EGO
haha...ni yang ngarut sikit la.. ada lah berkawan dengan budak tu kan..bila dia balik rumah, lepas exam dah kan.. tinggal la kita kat sini.. then entah kenapa teringat-ingat lah pulak.. jengg!! buat-buat tak rindu je lah.. kalau AWAK ingat kat saya jugak , harap mesej pun jadi lah sekali walau sehari....kikikiki...*ego tapi rindu.....ngekk!!!

berkawan seramai mungkin, insyaAllah hidup kita tak akan sunyi. Kawan-kawan la yang boleh bantu walau susah senang, harap kawan yang baik akan jadi menjadi sahabat yang kekal. Kawan ramai, tapi sahabat tu terhad :).
Sahabat yang lebih istimewa ia akan jadi Teman....:P




p/s: entry kali ni tak ada ilmiah okeh!!..sebab excited nak habiss dahh exam final semester 6!!!! ohyeahhh... ok.bai nak sambung study....:) ulat-ulat-ulat.....oh ulat gemukkk!!!! ulat bulu...eh eh..ulat buku daaa :P

3 comments:

  1. Salam. Urm..

    nas mengada-ngada, hahhahaha. Nas, kuatkan semangat nas! Fokus ok..fokus pada perkara yg lebih penting..

    Soal rindu emak,keluarga, insyaAllah..bnyk2 berdoa spya kuarga slmt dalam jagaanNya..

    Takut taktau jalan tu..eleh..shari dua je tu..silap hribulan, pas smngu dah pndai merayau,kih3

    Rindu tapi ego..ahaa..kalau kasih, bnykkan berdoa pada DIA ya.. kalau tu jodoh nas..hlgn cmna pun, smpai seru nnti,smpailah juga.. :)

    ReplyDelete