Followers

Tuesday, June 5, 2012

GILO BOLA..!!!!




ASSALAMUALAIKUM......BISMILLAH.....

Punya la hebat..esok lusa nak exam final, kebal betul otak ni dah agaknya. Study macam dah tak nak masuk, sesetengah classmate dah ada yang exam 2 paper. Dia orang semua rasa macam bahagia sangat dah agaknya.

Oleh kerana itu. Dia ajak nya kita main futsal!!!.. perghh...memang superbb ah... semua posisi main... bergilir-gilir lah member yang jadi penjaga gol tu. Mungkin kali yang terakhir main futsal dengan kawan-kawan Gas Techology untuk semester ni. MEReKa Semua BEST!!!!!!...

haa.. Euro pun dah dekat...Pasukan Pilihan adalah Jerman/ Germany.
anda-anda semua pilih apa..? Harap masa kerja nanti sempat la jugak layan bola Euro 2012 ni... Dan sangat berharap Geng/staf tempat kerja tu ada yang kaki bola. Sekurang-kurangnya ada benda yang nak kongsi, sembang-sembang pasal bola....

ni nak kongsi sikit info. Tengok lah sendiri deh...awok.. tarikh perlawanan Euro2012



kat bawah ni lebih terperinci. Ada masa, tarikh dan waktu Malaysia lagi. Kalau ada perubahan itu tertakluk kepada Penganjur Okeh!!



maaf lah kalau gambar tak berapa terang,  nak terang..cari sendiri kat en.Google sana okeh..olrite !!!
ok.lah.. penat..nak g study pulak...k.bai...:)

p/s: padan muka kawan blogger sorang tu..kena link hantu...hahahahaha..*sapa makan cili mesti rasa pedas kan...jangan maroh deh....hahahaha , tapi dia best!!!

No comments:

Post a Comment