Followers

Friday, June 15, 2012

Kasih Ku , Tinggalkan Mu Dengan Alhamdulillah

Assalamualaikum...Bismillah

Ini mungkin entry terakhir untuk bulan ni June 2012. Selepas ni nak pergi kerja dah untuk 3 bulan, training kat johor. Mungkin tak ada masa dah nak update belog semua ni. Kalau sekadar melawat mungkin sempat lah sekejap, tapi nak ngepost yang baru itu tidak.

AKU PALING AWAL!!!

NAK UCAP SELAMAT/ BAKAL MENYAMBUT BULAN RAMADAN...!! kat kawan-kawan blogger..
kalau nak reply pape or ucapkan sesuatu sila hanta ke email:
nasrudin.ump@gmail.com , official sikit la sebab nak guna untuk masa training. Oleh itu....cheewaaahh!!.. email tersebut akan selalu di update inbox nya. Sila hubungi saya d email tersebut ...okeh... LN...
"YA ALLAH, BERIKANLAH KEKUATAN AGAR DAPAT HADIR LAGI DALAM RAMADAN TAHUN NI DAN RAMADAN INI LEBIH SEMPURNA BAHKAN LEBIH BAIK DARI YANG LEPAS......"
* mencabar sikit sebab kena kerja dalam bulan puasa ni..:), setiap hari dan masa kena alami benda baru..
SELAMAT TINGGAL SAYANG!!!

sapa lah tu..? fb,skype,ym...hahaa... tak ada dah nak chat-chat nya. Bagi yang ada number hp, email..sila hanta deh.. insyaAllah saya akan reply .. keep in touch okeh... Rindu beb!!! 3 bulan kerja ni.
TAK SABAR DAN MENCABAR!!!

Kisah tak sabar ni sebab kena kerja, pengalaman kerja yang pertama nak jadi engineer..* gas engineer pulak tu. Macam mana lah agaknya kehidupan jadi engineer eh ? Mesti Mencabar!!!
BABY OH BABY

Maaf lah katakan, saya suka budak-budak. Tapi tak semua budak-budak suka saya.....!! hahaha tinggal di johor rumah kak.ngah.. dah dapat tugasan awal-awal lagi.

" okeh awak, datang johor nanti, ada tugasan. Belajar jaga baby dan ngasuh dia tau..sebelah malam je dalam 3,4 jam pun ok lah. Sampai masa nanti tak kekok dah....awak tu tak lama lagi dah....*lepas tu kak.ngah gelak-gelak..."

hek leh....choiyy!!..la.. dalam sungguh maksud tersirat kak.ngah tu. Kalau macam tu tolonglah carikan calon...hak3... bila grad nanti senang tak payah nak cari sebab dah ada orang carikan. Untungnyaa!!

kata-kata terakhir kak.ngah " maaf,kol lain kali..baby nangis dah !! " hahahaha...padan muka aku!! dah boleh bayangkan jaga baby nangis...ohh tukar lampin dia..... :P, oh baby i miss u...

BIAR GAMBAR YANG MEMBERIKAN HASRAT HATI
-Carian dari en.google-






" i will miss you "

TAMAT SUDAH TAHUN 3 DEGREE!!!!..ALL IZ WELL... "Gas Technology" , chemical engineering
ALHAMDULILLAH!!!....

2 comments:

  1. Salam..

    Be cool bro.. apapun, jangan tinggal solat..mulakan sesuatu dengan Bismillahirrahmannirrahim.. :)

    #semoga berjaya mengasuh dak kecik,ehehehe :p

    ReplyDelete
  2. huyyoo! chemical engineering upenye!!! wah...dah habis degree... tahniah oke! :D

    ReplyDelete