Followers

Friday, March 30, 2012

PERASAAN YANG TIDAK DI UNDANG.....

Assalamualaikum.....

alhamdulillah...aku masih dapat merasakan nikmat kasih sayang....dari ibu, abang kakak..saudara dan....kawan-kawan, walaupun merindukan kasih seorang ayah yang telah pergi........ayah.. usu rindu... ..T_T..
kadang-kadang hati kita resah dan gundah gulana...dek perasaan yang tidak di undang... yang datang tiba-tiba....

iklan:... ;)

best ke novel ni...?baca tajuk macam best je...hikhikhik

rindu pada yang mungkin tidak.., dan menjauh pada yang hadir..... perasaan ni berubah-ubah.. bukan tidak pernah berdoa pada illahi untuk cuba melupakan...  cuba untuk menjauhi... kerana merasakan mungkin bukan pada waktunya untuk mencari dan meminta pada nya..... mungkin juga  dan bahkan tidak layak untuk meminta
aku berdoa dan aku memohon.... menyibukkan diri agar dapat menjauhkan fikiran seketika untuk tidak memikirkan tentang nya.... tetapi Allah tetap mendatangkan ia.... bahkan Allah menjadikan ia semakin kuat...apa yang harus aku lakukan ya Rabbi...?... sungguh pun aku sangat merasakannya....

kasih Allah ,itulah yang tidak pernah putus pada hambanya..

terasa rindu sedangkan aku tidak mempunyai apa-apa.......perjanjian dan perhubungan.......
menghormati setiap apa yang dikehendaki dan apa yang diminta... bahkan sangat menyanjung tinggi dan mengangkat darjatnya  tinggi kerana aku tahu bagaimana dia menjaga Agama dan Kehormatannya...
akhlak dan hubungan dengan kedua ibu bapanya..... Ya Allah...siapalah aku yang mahu mengambil sebahagian dari ciptaan mu yang sangat jernih didikannya.... aku tidak layak.....

sungguh pun hati sendiri... memang sukar untuk di tipu

perasaan yang datang ku tolak ketepi....sedaya yang mampu...kerana aku takut jiwaku sakit....kerana perasaan yang tidak di undang itu tiba,
meraung kesakitan sambil menjerit ketawa
berlakon dalam kehidupan realiti....

membenci pada diri sendiri kerana terlanjur memberi peluang dalam hati..sedangkan diri tidak layak...dan tidak padan......

apakan daya...Allah yang tahu..... Ya Rabbi...aku mengikut segala kejadian Mu dan menyerahkan diriku atas segala ketentuanMu....


p/s: gapo tahu duk bebel.....tuh.. parok2....hahaha...
baca je lah....saje je tu nak banyakkan entry..:P

No comments:

Post a Comment