Followers

Saturday, March 10, 2012

DOAKU PADA NYA UNTUK KAMU

sejuk mata tengok wajah ni.....



" YA ALLAH, Anugerahkan cintaMu kepadaku dan cinta seseorang yang cintanya bermanfaat bagiku di sisiMU"


" YA ALLAH, sekiranya cinta yang Engkau anugerahkan kepadaku adalah sesuatu yang aku cintai, maka jadikanlah ia sebagai kekuatanku untuk apa saja yang Engkau cintai"


"YA ALLAH,apa saja yang Engkau hindarkan dariku untuk aku boleh mencintainya, maka jadikanlah aku boleh melepaskannya untuk sesuatu yang Engkau cintai"


"YA ALLAH, telah aku cuba untuk melupakannya dengan membuatkan diriku sibuk dengan kerja-kerja yang ada, namun dirinya sentiasa hadir dan menerjah dalam ingatanku, jika dia benar untukku....kau tetapkanlah hati ini untuknya, jika dia bukan untukku, maka Engkau buat lah ingatanku lupa kepadanya.... AMPUNI DOSA HAMBA MU INI YA ALLAH, SUNGGUH PUN AKU SEORANG HAMBA YANG MENZALIMI DIRI SENDIRI.... "

No comments:

Post a Comment