Followers

Thursday, September 13, 2012

Aku Suka Sama Kamu

Bismillah.... Assalamualaikum.......

 Pernahkah anda suka atau jatuh cinta pada seseorang...? setelah sekian lama kenal... duk ngusyaaa je dari jauh,,, yer tak..? haha..
dalam suatu keadaan...

Kalau Bertuah nyer anak Mak...!!!!
Mungkin juga dia suka kat kita., Tapi macam mana kita nak cakap pada si dia yang kita suka kat dia...?

atau nak tunggu..." Biar Dia Yang Cakap Dulu"

atau kita yang cakap dulu " Aku Suka Sama Kamu"..dan sebelum terlambat...lah


 D'Bagindas "Suka Sama Kamu"
Hatiku berkata ingin katakan cinta
Namun aku malu untuk mengawalinya
Jantungku berdebar saat kau menatapku
Jadi salah tingkah bicara sama kamu

Bibirku terbungkam melihat senyummu
Aku tak kuasa saat di depanmu

Sebenarnya aku ingin mengungkapkan rasa
Tapi mengapa aku s'lalu tak bisa
Bagaimana caranya agar dirimu
Bisa tau kalau aku suka.. Suka.. Suka.. Suka sama kamu

Jantungku berdebar saat kau menatapku
Jadi salah tingkah bicara sama kamu

Bibirku terbungkam melihat senyummu
Aku tak kuasa saat di depanmu

4 comments:

  1. kite suke awok . tapi awok tak suke kite ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana awOk tau saya x suka kat awok... ;)

      Delete
  2. penah je suka kt org tu..
    tp unfortunately org tu suka kt org lain..
    so, lupakan je si dia..hehe

    ReplyDelete
  3. kalau suka..elok terus terang je :)

    ReplyDelete