Followers

Saturday, July 2, 2011

terlalu lama

salam...hai... lama benar rasanya tak melawat blog sendiri.... kadang-kadang teringat tapi busy.. tak ada masa. 


bila ada masa pula..tak teringat nak buat entry baru.. sejak kehilangan orang di sayang.. bukan tak sayang, tapi terpaksa.... tak tahu cara nak elak macam mana, tak tahu nak terangkan macam mana... terpaksa lepaskan pergi..


betullah orang kata, kalau cintakan seseorang bebaskanlah ia pergi... bagi aku susah..
entahlah.. apa nak jadi dengan kehidupan sekarang ni.... antara keluarga dan diri sendiri...
emaklah tempat berkongsi cerita dan bergantung hidup... tak mahu jadi anak derhaka mak ayah...


ku lepaskan mu pergi......walau tersiksa.... doakan ada orang yang lebih sempurna dari aku...






eheemm.. sekarang tengah buat short sem... aku amik subjek tahun satu.. baiki gred untuk tingkatkan lagi pointer...dan sekarang juga aku sibuk dengan program expoconvo'11


expoconvo'11 program paling besar dalam Universiti..program tahunan yang dijalankan oleh pelajar sendiri... program jenis pesta jualan, pameran dan sukan. 
satu-satunya program pelajar yang menjana duit untuk Universiti...


aku terpaksa korbankan masa cuti aku untuk dua perkara ni... 
1. short sem
2. expoconvo'11


kali ni jawatan aku dalam expoconvo'11 adalah timbalan ketua eksekutif logistik
a.k.a tke logistik...


susah juga jadi ketua.. senang bila mengarah orang buat kerja, tapi bila anak buah ada masalah heemmmm masalah tu akan datang kat kita... kita tak penat fizikal tapi akan penat otak berfikir..


kerja otak lebih memenatkan berbanding kerja fizikal

No comments:

Post a Comment